Mój projekt ogrodu ... - porady budowlane

Na blogu budowlanym pojawił się nowy artykuł na temat "Mój projekt ogrodu ...":

Fragment artykułu: Przedstawiam mój pierwszy projekt ogrodu przygotowany w programie Google SketchUp po kilkunastu godzinach korzystania. Być może nie jest to szczyt profesjonalizmu, ale jak na amatora wygląda chyba dość dobrze :)Gotowy projekt ogrodu do pobraniaZobacz też:Google SketchUp - darmowy program do projektowania ogrodówGotowe projekty ogrodówObsługa programu Google SketchUp[...]

Zobacz cały artykuł na ten temat na blogu budowlanym: Mój projekt ogrodu ...

Artykuł "Mój projekt ogrodu ..." pochodzi bloga budowlanego: blog-budowlany.blogspot.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Mój projekt ogrodu ... - porady budowlane
Real Estate © 2010 Template design by Justinwoodie.com. Powered by Blogger.